reklama firmy
Aktualności

Najlepsze na niepogodę – kurtki reklamowe z nadrukiem

Sprawdzone dla pracowników, ale również jako podarunek dla klientów czy kontrahentów – kurtki reklamowe wyposażone w nadruk mogą być skutecznym sposobem promocji biznesu. Sprawdź, jakie ich rodzaje są obecnie oferowane i jaki sposób złożyć na nie zamówienie!

Kiedy warto kupić kurtki reklamowe z logo firmy?

Kurtki wyposażone w logo firmy są obecnie bardzo popularnym produktem, który zamawiany jest w celu promocji biznesu. Umieszczone na ubraniu logo może wtedy natychmiast identyfikować firmę i sprawić, że jej wizerunek na dłużej zapisze się w pamięci odbiorcy przekazu.

Bardzo często kurtki reklamowe kupują firmy dla swoich pracowników, którzy pracują w terenie i w ten sposób narażeni są oni na niekorzystne warunki pogodowe oraz chłód.

Warto jednak wskazać, że kurtki te świetnie mogą też nadać się jako podarunek dla klientów albo dla partnerów biznesowych firmy, na przykład w trakcie eventów jak targi, konferencje, festiwale czy pikniki firmowe.

Kurtki reklamowe – rodzaje

Szeroka gama kurtek firmowych powoduje, że mogą być one dopasowane do każdej aury. Wśród nich znajdują się przede wszystkim:

  • Kurtki wiatrówki – cienkie i lekkie kurtki zapewniające ochronę przed wiatrem i opadami. Często są one również wyposażone w kieszonki umożliwiające ich łatwe spakowanie, więc nie zajmują wtedy dużo miejsca.

  • Kurtki softshell – nieco grubsze kurtki wykonane z materiału z membraną, który chroni przed czynnikami pogodowymi i jednocześnie ma właściwości oddychające. Świetnie sprawdzają się jako kurtki przejściowe na wiosnę, jesień.

  • Kurtki, bluzy polarowe – wykonane z przyjemnego w dotyku polaru z tworzywa sztucznego, który zapewnia wysoki poziom komfortu cieplnego.

  • Kurtki zimowe – ocieplane kurtki na chłodne pory roku, mogą mieć dodatkową podpinkę.

Znakowanie kurtek reklamowych – nadruki i hafty

Aby nadać kurtkom reklamowym docelowy wygląd, czyli umieścić na nich logo albo inne grafiki lub napisy, stosuje się dwie główne metody znakowania, czyli drukowanie i haftowanie.

Rodzaj znakowania zależny jest głównie od typu kurtki. Przykładowo kurtki reklamowe z materiału typu softshell, wiatrówki z tworzywa, kurtki zimowe najczęściej mają nadruki, które nie naruszają ich materiału. Z kolei bluzy polarowe najczęściej się haftuje albo umieszcza się na nich haftowane naszywki.

Kto oferuje kurtki reklamowe z logo?

Tego typu odzież reklamowa jest dzisiaj oferowana przez wiele firm, które oferują dostęp do różnych typów, rozmiarów i kolorów kurtek reklamowych wraz z usługą ich personalizacji.

Więcej informacji dotyczących oferty producentów kurtek reklamowych z nadrukiem i haftem można uzyskać na ich witrynach.

Możesz również polubić…

Dodaj komentarz